ონლაინ მაღაზიაში შეძენილი ნივთის დაბრუნებისა და გადაცვლის პოლიტიკა.
- პროდუქციის დაბრუნების პირობები:
- პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში , გთხოვთ წინასწარ დაგვიკავშირდეთ საიტზე მითითებული კავშირის საშუალებებიდან ერთერთზე და გვაცნობოთ ნივთის დაბრუნების შესახებ.
- პროდუქციის დაბრუნების დროს აუცილებლად უნდა წარმოადგინოთ შესყიდვის ქვითარი, ან სხვა რაიმე დოკუმენტი რომელიც ადასტურებს გადახდას.
- პროცესის ინიცირებისათვის საჭიროა მაღაზიას აცნობოთ დასაბრუნებელი პროდუქტის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები, შეკვეთის ნომერი, შეკვეთის თარიღი, შეკვეთის მიღების თარიღი და დაბრუნების მიზეზი . შესაძლებელია საჭირო გახდეს პროდუქტისა და გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტის ფოტოს ატვირთვა და გამოგზავნა.
- პროდუქციის დაბრუნება ხდება 3 კალენდარული დღის განმავლობაში.
- პროდუქციის დაბრუნება/ტრანსპორტირებას უზრუნველყოფს ონლაინ მაღაზია.
- პროდუქცია ექვემდებარება დაბრუნებას ან გაცვლას იმ შემთხვევაში თუ:
- პროდუქციას გააჩნია ქარხნული წუნი.
- პროდუქცია დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს.
- შეკვეთის ფორმირების დროს მაღაზიამ დაუშვა შეცდომა , რის შედეგადაც მიიღეთ სხვა ნივთი .
- პროდუქციის აღწერა არ შეესაბამება ვებ-გვერდზე განთავსებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს.
- ანაზღაურების წესი:
- თანხის ანაზღაურება მოხდება ნივთის დაბრუნებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში.
- თანხის დაბრუნება ხდება საკურიერო მომსახურების გამოკლებით, გარდა იმ შემთხვევისა , როდესაც შეკვეთის ფორმირების დროს მაღაზიამ დაუშვა შეცდომა , რის შედეგადაც მიიღეთ სხვა ნივთი .
- თანხის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ უნაღდო ანგარიშსწორებით მომხმარებელის საბანკო ანგარიშზე ჩარიცხვის გზით.
- თუ დიაგნოსტირების შედეგად დადგინდა, რომ მომხმარებლის მიერ დასაბრუნებელ პროდუქტს არ აქვს შენარჩუნებული ყველა ფუნქციონალური ან/და ვიზუალური მახასიათებელი ან/და არ ახლავს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი კომპანია უფლებას იტოვებს არ დაიბრუნოს პროდუქტი და შესაბამისად, არ დააბრუნოს პროდუქტში გადახდილი თანხა.